Her er de skjulte regler i Borgernes Parti: Boje bestemmer alt

Flashy_Author_9620

15 comments
  1. Jeg foretrækker også selv den form for demokrati, hvor det er mig der bestemmer. Det kan bare noget

2. Men han så sgu da mega rar og venlig ud i det der reality tv…

3. Intet overrasker mig efter Bojes formandspost i Nye Borgerlige.

4. “Både når det kommer til ‘uenighed i gruppen’ og ‘ændringer af forretningsorden’.

‘Formanden for Borgernes Parti har vetoret, og bestemmende ret, ved uenighed’ i gruppen og ‘formanden kan nedlægge veto mod ændringer af forretningsorden, lyder det blandt andet.”

Meget demokratisk tilgang, det må man give ham.

5. Jeg begynder at tro det her er en slags politisk stunt. Som da Jacob Haugaard blev valgt ind ved et uheld.

6. Han er på mange måder sindssyg dobbeltmoralsk. Først det med at have skarpe holdninger til sygeorlov, og ny det her med at have vetoret. Han virker som en magtliderlig narcissist med ringe samarbejdsevner.

Gad vide hvorfor samarbejdet med Kim Boye ikke blev til noget. To alfahanner der ikke ville kunne enes.

7. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor et så lille parti kan have så stor en påvirkning på folk ?
    Der går ikke en dag uden et eller andet opslag om Lars Boye og hans parti!
    Han må jo på en eller anden måde have et eller andet som folk er tiltrukket af 🤷

8. Det er så vildt, at levende mennesker her i Danmark har sat deres kryds på det parti. Vi burde have en seriøs diskussion om hvert eneste af de mennesker, og om hvorvidt de er raske nok til at gå frit rundt.

Desværre er det bare sådan, at man aldrig kan tale om racisterne i Danmark, uden at folk begynder at tude. Hvordan skal vi så komme problemet til livs? Skal de registreres? Skal de tvinges på ekstra samfundsfag-kurser? Skal de en tur til Auschwitz? Man bliver så træt.

9. Man kan koge det ned til:

§1: Lars Boje bestemmer alt
    §2: Ved tvivl, se §1 igen.

10. Det er der forhåbentligt ikke en eneste der er i tvivl om – når et parti hedder en persons navn, så er det en kult, hvor der er en diktatorisk leder – præsis ligesom Ingerpartiet.

11. Så han vil vælte det etablerede system, ved at gøre det han anklager det etablerede system for at gøre, bare i endnu mere ekstrem form.

Jøsses. Hvor er det vildt at han kan sælge den fortælling, til så mange. Manden er levebrødspolitiker, populist og fuldstændig utilregnelig

12. Elsker logikken om __’Magten Skal Tilbage til Borgerne’.__

… undtaget, hvis andre mener noget, formanden ikke kan lide.

13. Der er mere demokrati i Sharia end i BP. Tyg lige på den

Leave a Reply