Hei alle sammen, Jeg hadde to kopper som ser sånn ut som jeg kjøpte brukt i Moss. En har blitt ødelagt. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen flere? Takk! — synonymousacronym Tags:Norway 3 comments Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men legger igjen en kommentar alikevell for den såkalte algoritmen Ser helt lik ut som de koppene og tallerkene muttern malte når jeg var barn. Dette er nok et hobbyprosjekt gjort av en porselensmaler. Er redd det bare er noen hobby porselenskopper som har endt opp op brukten. Men håper noen vet noe mere Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Ser helt lik ut som de koppene og tallerkene muttern malte når jeg var barn. Dette er nok et hobbyprosjekt gjort av en porselensmaler.
Er redd det bare er noen hobby porselenskopper som har endt opp op brukten. Men håper noen vet noe mere
3 comments
Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men legger igjen en kommentar alikevell for den såkalte algoritmen
Ser helt lik ut som de koppene og tallerkene muttern malte når jeg var barn. Dette er nok et hobbyprosjekt gjort av en porselensmaler.
Er redd det bare er noen hobby porselenskopper som har endt opp op brukten. Men håper noen vet noe mere