Groenland – Trump kondigt vanaf februari importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland | VRT NWS: nieuws

Blaspheman

16 comments
  1. Signing a “deal” in the first place was absolutely moronic, Von der Leyen should be pilloried. Give an inch, take a mile.

Send troops to Greenland immediately.

2. Theo zal hem nog eens moeten uitleggen dat die troepen net dienden om een positief signaal te geven 🤡

3. Hij kan enkel de ganse EU doen. Maar dat weet hij niet.

4. Het mankind is echt wel de pestkop van de wereld.

Hopelijk groeit de EU nu wat ballen.

5. Hopelijk kunnen we dit op EU-niveau bespreken. Lijkt me een goed moment voor Frankrijk om hun nucleaire doctrine te verduidelijken.

6. Hij zij dat ze Groenland nodig hebben omdat Denemarken het niet genoeg beveiligt. Dus, we sturen vanuit Europa meer troepen naar ginder en nu krijgen we dit??

7. Ik ga eens wat doen aan alle Amerikaanse diensten die ik heb. Telenet, Netflix, Amazon, volgende pc is een Linux

8. En onze minister van defensie blijft Trump maar zien als een bewonderenswaardige man met een groots plan. Hij blijft maar denken dat we nog altijd goede vrienden zijn met de Amerikanen en het allemaal zo’n vaart wel niet zal lopen.

Iemand met zo weinig inzicht en mensenkennis: zit die wel op zijn plaats in zo’n functie? De vraag stellen is ze beantwoorden.

9. Pft fuck de VS. Die zijn zwaar van het padje aant gaan…

10. Hij gaat doodgaan zonder ooit begrepen te hebben wie die importheffingen betaalt.

11. Zelden zo uitgekeken naar de dag dat iemand het loodje legt.

12. Waarom amper 10 procent erbij? Dit is on-trumpiaans laag. Heeft hij nu nog niet door dat tariffs door de Muricans zelf worden betaald?

Leave a Reply