Hof van beroep verlaagt celstraf naar 3 jaar voor Nederlander uit Beveren die kinderen misbruikte: “Niet bewezen” | VRT NWS: nieuws
—
EdgarNeverPoo

Hof van beroep verlaagt celstraf naar 3 jaar voor Nederlander uit Beveren die kinderen misbruikte: “Niet bewezen” | VRT NWS: nieuws
—
EdgarNeverPoo
1 comment
“Het gedrag van de beklaagde geeft blijk van een problematische persoonlijkheid. Zijn eerdere veroordeling in Nederland wegens zedenfeiten, en de daar gevolgde begeleiding, zorgde niet voor een duurzame gedragsverandering”, verklaarde het hof, dat er ook op wees dat de man in bepaalde chatgroepen insinuaties maakte op het verhandelen van kinderen. ”
Maar hij mag vroeger vrijkomen. En hij zal het “nooit” meer doen? Ik weet dat er zonder bewijs geen veroordeling mogelijk is – en maar goed ook om de onschuldigen te beschermen. In dit dossier vind ik het dan ook jammer dat de bewijzen niet hard genoeg waren om die kerel lang op te sluiten. De kans op herval is naar mijn mening groot, hij zal er niet van wakker liggen om het leven van kinderen te verpesten.