Open Vld wordt ‘Anders’: Frédéric De Gucht kondigt plots nieuwe partijnaam aan op nieuwjaarsreceptie — EdgarNeverPoo Tags:Belgium 19 comments Origineel zeg Allez vooruit dan, euh ik bedoel allez anders dan. Het is eens iets anders. Zucht.. Wss nog eens dagen over “vergaderd” ook Voor 50 euro had ik echt iets beter kunnen verzinnen Et alors klonk beter Enkel de marketing telt, ze snappen niet wat er mis is gegaan met de partij. De vorige slaagde er niet in om de naam te veranderen en een nepobaby slaagt er onmiddellijk in. Heel “anders” Hahaha! Vooruit zeg. OpenVLD.a Lekker vaag Anders nog een fils de papa boven halen Niveau nihil! Nihil! Wss 100’000 voor betaald aan een marketing firma. En anders? Bah, geen spanders… “De Goei” of “Blanco” zou hun meer stemmen opleveren. Breivik heet ook Anders. Mogelijk wel ongerelateerd. Was t copyright van de NV.a verlopen? Anders? Succes met jullie SEO. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
De vorige slaagde er niet in om de naam te veranderen en een nepobaby slaagt er onmiddellijk in. Heel “anders”
19 comments
Origineel zeg
Allez vooruit dan, euh ik bedoel allez anders dan.
Het is eens iets anders.
Zucht.. Wss nog eens dagen over “vergaderd” ook
Voor 50 euro had ik echt iets beter kunnen verzinnen
Et alors klonk beter
Enkel de marketing telt, ze snappen niet wat er mis is gegaan met de partij.
De vorige slaagde er niet in om de naam te veranderen en een nepobaby slaagt er onmiddellijk in. Heel “anders”
Hahaha! Vooruit zeg.
OpenVLD.a
Lekker vaag
Anders nog een fils de papa boven halen
Niveau nihil! Nihil!
Wss 100’000 voor betaald aan een marketing firma.
En anders? Bah, geen spanders…
“De Goei” of “Blanco” zou hun meer stemmen opleveren.
Breivik heet ook Anders.
Mogelijk wel ongerelateerd.
Was t copyright van de NV.a verlopen?
Anders? Succes met jullie SEO.