Trump deelt opnieuw persoonlijk bericht van Rutte: ‘Donald, wat jij hebt bereikt is ongelooflijk. Yours, Mark’

United-Statement4884

17 comments
  1. Ik denk dat Mark Rutte elke dag een half uur onder de douche staat om de viezigheid van Trump af te wassen.

2. Nou, is maar goed dat Rutte zo diplomatisch is geweest. Heeft veel bereikt.

3. Mensen, vergeet niet dat Rutte hier Trump bespeelt door met zijn ego te spelen. Het is zielig dat het moet, maar Rutte krijgt het zo wel gedaan.

En nee, ik ben geen fan van Rutte. Maar als secretaris doet hij dit wel goed.

4. Het komt van dat gedrocht in het witte huis, dus dit zal ook wel weer een leugen zijn.

5. Ik begrijp de ergernis over het stroop smeren, maar als iemand bewezen heeft dat hij zo infantiel is dat het bij hem werkt, dan is het Trump wel. Rutte heeft maar één agenda: de Navo bij elkaar houden. En tot dusverre heeft hij dat erg goed gedaan. Heiligt het doel de middelen? Gezien de enorme impact denk ik dat ego strelen nog maar een klein offer is.

6. Nou ja, opzich vind ik het ook moeilijk om te geloven dus hij heeft niet helemaal ongelijk.

7. Hij heeft van China de #1 supermacht gemaakt en als hij straks Groenland inpikt ook nog bijgedragen aan de hereniging met Taiwan!

8. Rutte speelt dit slim hoor, maar het is toch godsgeklaagd dat we een Amerikaanse president moeten vlijen en slijmen en ‘goed gedaan’ toefluisteren alsof het een kleuter van twee is.

9. Het woord “up” is zo te zien weggevallen in de laatste zin….

10. 👅👅👅👅👅👅👅👅

Overigens, ik vind het ook ongelooflijk dat Trump in zo’n korte tijd zoveel ELLENDE bereikt heeft, dus wat dat aangaat…

11. Hij heeft toch gelijk? Het is ongelofelijk, zelfs in South Park krijgen ze dit soort dingen niet verzonnen.

12. Zo te lezen een hoop mensen die het beter zouden doen dan Mark. Vinden ze zelf dan.

13. Weet je, ik vind Rutte een kwal, maar ik zou in deze situatie exact hetzelfde hebben gedaan. We weten allemaal dat Trump een achterlijke kleuter is en dat je hem met dit soort dingen kunt manipuleren. Dikke prima. Geen WO3 hebben is even belangrijker dan Nederlanse integriteit/openheid/eerlijkheid. Dat werkt met volwassenen, niet met infantiele dementerenden.

14. Rutte bespeelt hem als een viool. Niets in mij denkt dat Rutte iets hiervan meent.

15. Mensen vergeten graag dat Rutte willens en wetens landgenoten kapot heeft gemaakt met de toeslagenaffaire
    En heeft tijdens zijn ambt termijn alleen er voor gezorgd dat er geen geld terug ging en eerherstel niet mogelijk was.
    Rutte is het type vvder die alleen iets doet als hij er beter van word.

Leave a Reply