Wat als je huisarts ermee stopt? “In sommige regio’s heeft quasi elke praktijk een patiëntenstop” | VRT NWS: nieuws — EdgarNeverPoo Tags:Belgium 5 comments Gelukkig komt men mij altijd zeggen dat onze belastingen gerechtvaardigd zijn omdat we deze fantastische gezondheidszorg krijgen. Zelf geneeskunde gaan studeren is soms seller, denk ik Mijn huisarts zit 7 km van waar ik woon. Ik heb meermaals geprobeerd een dichter bij huis te vinden maar iedere praktijk heeft een patiëntenstop. Die idiote doktersbriefjes afschaffen en de huisartsen hebben weer tijd voor meer patiënten “Er valt veel te besparen in de gezondheidszorg als de patiënten dood vallen voor ze zorg krijgen.” Frank VDB (probably) Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Gelukkig komt men mij altijd zeggen dat onze belastingen gerechtvaardigd zijn omdat we deze fantastische gezondheidszorg krijgen.
Mijn huisarts zit 7 km van waar ik woon. Ik heb meermaals geprobeerd een dichter bij huis te vinden maar iedere praktijk heeft een patiëntenstop.
“Er valt veel te besparen in de gezondheidszorg als de patiënten dood vallen voor ze zorg krijgen.” Frank VDB (probably)
5 comments
Gelukkig komt men mij altijd zeggen dat onze belastingen gerechtvaardigd zijn omdat we deze fantastische gezondheidszorg krijgen.
Zelf geneeskunde gaan studeren is soms seller, denk ik
Mijn huisarts zit 7 km van waar ik woon. Ik heb meermaals geprobeerd een dichter bij huis te vinden maar iedere praktijk heeft een patiëntenstop.
Die idiote doktersbriefjes afschaffen en de huisartsen hebben weer tijd voor meer patiënten
“Er valt veel te besparen in de gezondheidszorg als de patiënten dood vallen voor ze zorg krijgen.”
Frank VDB (probably)