Älskar ni semlor

Thin_Situation3962

31 comments
  1. Semlor är lite overhyped imo.

De som är bra är riktigt jävla bra, men de andra som bara är torr bulle, söt grädde och kass mandelmassa kan jag vara utan.

2. Nej. Finns bättre och godare sätt att äta mandelmassa och grädde

3. Om någon på riktigt gillade semlor hade ni ätit fler än 1 per år. Erkänn att ni bara försöker smälta in.

4. Brukar ta en tugga och sen har jag fått min årliga dos av semla

5. Japp det är så jävla nice. Tar dock sådana där tjockissprutor så mår sjukt dåligt när jag äter en nu.

6. Ja, sen älskar jag i och för sig typ allt som innehåller mandelmassa och/eller kardemumma 😋

7. Nej.

Min existens och livsstil förutsätter semlor.

8. Japp, men en gång per år.
    När det är “semledagen”, sen räcker det för min del 👌

9. Jag gillar en semla. Som i, en semla per år är lagom. Jag vill inte ha en varje gång det är fika. Jag vill inte se semlor överallt från årsskiftet till fettisdagen. Jag vill ha en på dagen då det är dags och sedan vara nöjd för resten av året.

10. Vem gör inte det? Är du sjuk eller?

…ska nog fasen ta och ge mig ut och söka upp den roligaste semlan i stan detta år. (Stockholm, så det finns en del.)

11. Dom ser fett goda ut så min hjärna intalar alltid mig att äta en men hittills har varenda en varit meh

12. Rätt semla, ja. Fel semla, äh den duger. Hemsk semla, nej.

13. inte så förtjust i grädde helt ärligt men mandelmassa älskar jag. kombinationen av allt i en semla är nära perfektion dock.

Leave a Reply