Musical Soldaat van Oranje stopt na bijna 16 jaar

AlistairShepard

24 comments
  1. Ja tuurlijk, ik geef het een paar maanden en dan is hij wegens succes toch verlengd

2. Knap dat ze dit zolang wisten uit te rekken, terwijl de oorlog max vier jaar duurde.

3. Hoe hebben ze het eigenlijk 16 jaar vol kunnen houden?

4. Dit zal wel een soort van Mandela-effect zijn, maar voor mijn gevoel liep dit al veel langer. Ik heb herinneringen aan dat ik als tiener in de bus zat die vol met advertenties hing voor deze musical. Dat moet dan 2002 ofzo geweest zijn. Maar dat hallucineer ik dan.

Het voelt in elk geval als veel langer dan 16 jaar dat deze musical loopt.

5. Na zon 20 jaar van NIMBYism is de kogel eindelijk door de kerk en komt er op de plaats van het theater een woonwijk. Ik denk dat er daardoor ook lange tijd onduidelijkheid is geweest over tot wanneer ze door konden gaan en vandaar dus ook het continu stoppen van de kaartverkoop. 

6. Tijd voor de vervolgmusical, over de gefaalde coup van Erik Hazelhoff Roelfzema: Soldaat van Onder-onsjes.

7. Als een van de fundamentele kernprincipes van het universum, mogen we ons echt zorgen gaan maken als dit daadwerkelijk gebeurt.

8. Volgende week kondigen ze aan dat ie nog verlengd wordt vanwege nieuwe belangstelling.

9. Ik heb hem niet gezien en ben als de dood dat er binnenkort een busje voorkomt rijden om me samen met die andere 18 Nederlanders alsnog naar die hangar te vervoeren.

Leave a Reply