Här besöker Oscar Sjöstedt (SD) den misstänkta svartpuben

Babar7

14 comments
  1. Vad bra att det inte var en aktivklubb, eller var det direkt efter?

2. >Ert kontaktsökande har vid det här laget passerat alla rimliga gränser”, skriver partiets pressavdelning efter ett tiotal mejl, sms och telefonsamtal från SVT.

Usch for vänsterblaska som terrorisera vanliga hederliga människor. /s

3. ”Ert kontaktsökande har vid det här laget passerat alla rimliga gränser”

Bra

4. Missvisande rubrik. Han har inte gått till en svartpub, han har gått till en SD-driven svartpub. Känns relevant i sammanhanget att pubben drivs hemma hos en högt uppsatt SD-politiker.

SVT är så pissnödiga nu för tiden att de snart kommer börja kalla rasistiska trakasserier för pojkstreck.

5. Ärligt talat känner jag att det är mer klandervärt att vara SD-politiker än att driva en svartpub (om puben är bra)

6. Jag gillar ju att man sätter dit SD, speciellt efter deras bullshit om bristande vandel och liknande när de är de som brister mest. Samtidigt är det väl inget större brott att besöka en svartklubb, hade han ordnat svartklubben så hade det varit en annan sak, och nu var det ju en annan SD-politiker som gjorde det (så han borde de ju fråga ut), men det är liksom inte upp till gästen att kolla att stället den är på har utskänkningstillstånd riktigt. Å andra sidan, en “pub” i en lägenhet borde ju de flesta normalbegåvade kunna förstå inte är laglig, men det är ju SD vi pratar om så “normalbegåvad” är ju en hög ribba att ta sig över.

7. Vette fan, det känns som att det finns betydligt värre skelett i garderoben hos SD. Svartpubar och svartklubbar har jag alltid varit svag för själv, så jag kanske är lite partisk. Det här är nästan lite komiskt.

8. “Svartklubb” måste ju vara lite jobbigt för rasse-Oscar ändå

9. Kolla vad fint svartklubben har gjort det. Problemet är inte klubben eller dess besökare – vilka alla bidrar till det ekonomiska välståndet och skapar nytta i samhället. Problemet är marodörerna som försöker förhindra det. Dessa marodörer bidrar inte med något positivt i samhället och suger resurser för att förhindra andra att skapa resurser. Där har vi det verkliga samhällsproblemet, till en nota på hundratals miljarder per år i kombinerad direkt kostnad + förhindrad tillväxt.

Leave a Reply