Den svenskaste kön till en buss jag sett — StoffeH Tags:Sweden 11 comments Final boss, gå före i kön. Värmer i hjärtat Detta är civilisationen sammanfattad i en bild. gud älskar ordning och struktur Repost Varför händer alltid sånt här skumt i Södertälje av alla platser? Bekant plats det där. Mmmh, inte optimalt. De borde klippt kön och lämnat en öppning vid vägen så annan trafik har möjlighet att passera. Kom igen svennar! Git gud! Det här är nybörjarmisstag! Man blir tårögd 🥹 Helt rätt. Ordning och struktur! Alla svenskar jag känner skulle känna lugn när de ser detta utspela sig, men min italienska själ är däremot djupt oroad. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Mmmh, inte optimalt. De borde klippt kön och lämnat en öppning vid vägen så annan trafik har möjlighet att passera. Kom igen svennar! Git gud! Det här är nybörjarmisstag!
Alla svenskar jag känner skulle känna lugn när de ser detta utspela sig, men min italienska själ är däremot djupt oroad.
11 comments
Final boss, gå före i kön.
Värmer i hjärtat
Detta är civilisationen sammanfattad i en bild.
gud älskar ordning och struktur
Repost
Varför händer alltid sånt här skumt i Södertälje av alla platser?
Bekant plats det där.
Mmmh, inte optimalt. De borde klippt kön och lämnat en öppning vid vägen så annan trafik har möjlighet att passera.
Kom igen svennar! Git gud! Det här är nybörjarmisstag!
Man blir tårögd 🥹
Helt rätt. Ordning och struktur!
Alla svenskar jag känner skulle känna lugn när de ser detta utspela sig, men min italienska själ är däremot djupt oroad.