https://www.svt.se/nyheter/inrikes/katja-nyberg-hade-narkotika-i-blodet

SIIP00

18 comments
  1. Borde väl alla här tycka synd om henne och vilja förse henne med kokain som staten ska betala då

2. Karaktärsmordet av Katja Nyberg fortsätter, olyckligt nog verkar det vara hon som står för mördandet.

3. Jag väntar med spänning på uppföljningsvideon på katja där hon läxar upp sig själv.

4. Knarkande politiker i Sverige? Säg att det inte är sant!!

5. Vad är ens poängen med att gå ut och blåneka och anklaga alla medier för karaktärsmord när man vet om att man kommer åka dit en vecka senare? Helvete vad trött jag är på politiker (eller människor överlag) som är totalt frikopplade från integritet, heder och ansvar för sina handlingar. Jävla as.

6. 55 år gammal med både narkotika och alkohol i blodet

synd att hon är SD:are för jag är down to party! woooooo!

7. Kanske kan katja vara förklaringen till kokainet på riksdagstoaletterna?

8. Jag hatar SD men tänkte ändå att det var orättvist mot Nyberg. Men 0,12‰ alkohol i blodet *och* kakain i systemet – jävlar. Det är svårt att försvara.

Edit: Fixade % till ‰

9. undrar om den där snoken varit och nosat i bevisskåpet under sin tjänstetid på NOA?

10. Inte nog med att hon är politiker i ett regeringsparti, hon är dessutom polis. Dessutom så är hennes parti det som profilerat sig hårdast mot kriminalitet under längst tid. Fröken kavaj?

11. Va, men hon lovade ju att hon bara varit med om en viltolycka. Skulle verkligen någon från SD ljuga om något sådant och ha kört rattonykter efter att a snortat koks?

Vi får väl se om hon har inflytande nog inom partiet för att bara bli någon kommunpolitiker istället.

12. Alltså jag tycker hennes nekande är så OTROLIGT märkligt. Har hon möjligen inspirerats av vissa politiker utomlands, eller fick hon bara total panik?

Sen ja, vi har ju nu fått tydliga bevis på att hennes omdöme inte är det bästa… så det kanske är enda förklaringen som behövs

13. Vilken satans lögnare hon är alltså. Gå ut och böla i media samtidigt som hon vet att hon är rökt är så vidrigt beteende. Alla högermuppar som försvarar henne borde skämmas.

Leave a Reply