I dag er der skolevalg – holdninger til menstruationsbind og knivstikkeri afgør krydset — Mai_maniac Tags:Denmark 3 comments >Hun har allerede sat sit kryds og var ikke i tvivl om, hvem der skulle have det. >- Jeg stemmer på Venstres Ungdom, siger hun. >For Malou var det især partiets mærkesager, der afgjorde krydset. >- Jeg føler, det vil give mest mening for mig, fordi de går ind for, at vi må beholde vores telefoner (i skoletiden, red.). Sådan! Jeg tænker at være i mod knivstikkeri er et godt politisk standpunkt at have. Og de må ikke tale om Israel/Palæstina. Emnet er dog ikke lige så stort nu, men det er lidt hysterisk ifh. hvad man forsøger at lære børnene. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
>Hun har allerede sat sit kryds og var ikke i tvivl om, hvem der skulle have det. >- Jeg stemmer på Venstres Ungdom, siger hun. >For Malou var det især partiets mærkesager, der afgjorde krydset. >- Jeg føler, det vil give mest mening for mig, fordi de går ind for, at vi må beholde vores telefoner (i skoletiden, red.). Sådan!
Og de må ikke tale om Israel/Palæstina. Emnet er dog ikke lige så stort nu, men det er lidt hysterisk ifh. hvad man forsøger at lære børnene.
3 comments
>Hun har allerede sat sit kryds og var ikke i tvivl om, hvem der skulle have det.
>- Jeg stemmer på Venstres Ungdom, siger hun.
>For Malou var det især partiets mærkesager, der afgjorde krydset.
>- Jeg føler, det vil give mest mening for mig, fordi de går ind for, at vi må beholde vores telefoner (i skoletiden, red.).
Sådan!
Jeg tænker at være i mod knivstikkeri er et godt politisk standpunkt at have.
Og de må ikke tale om Israel/Palæstina. Emnet er dog ikke lige så stort nu, men det er lidt hysterisk ifh. hvad man forsøger at lære børnene.