Hvilket dyr laver denne lyd i min have. Optaget kl 21 i Nordsjælland

J0shua1985

37 comments
  1. Det er grisedyret fra Bispebjerg, vildt du fangede dets grynten!!

2. Det der? Det er en ebola. Og en rigtig stor en af slagsen. Pas hellere på!

3. Det er mods der holder fællesmøde om den nye sub r/borgerligdk (seriøst: det et pindsvin)

4. Det kunne godt lyde som rebet på en flagstang der klaprer i blæsten.

5. Det lyder da sørme som en grævling i brunst!

Måske er det en fugl af en art? jeg har aldrig hørt noget lignende.

6. En klapperslange der er sløv i optrækket…

Ej, jeg kunne være totalt boomer på Facebook agtig ligesom alle de andre og sige at det er 100p en grævling! Uden at vide hvordan sådan én lyder.

7. kunne godt lyde som en krage, når de bare ‘snakker’ altså ikke kalder højt, svært at se på videoen men det kunne godt ligne der er fugle spor.

8. Bor ogs på nordsjælland. syntes ogs jeg har hørt dette før. Har du tilfældigvis lagt mærke til en fugl som laver nogle underlige lange toner. Mest om aftenen. Men det lyder seriøst som om den blir henrettet

9. Det er formodentlg Henning, han er god nok hvis man sætter et par Sports-Colaer ud og en rulle toiletpapir.

10. Det er den famøse *Skovskider*. Et ækelt væsen i familie med de Underjordiske. Hvis den slå sig ned, så ring til ham der præsten i Nordjylland, han skulle have god nisse- og Underjordiske tække. Du kan se om den slår sig i his dig hvis der pludselig begynder at dukke ler ansigter oa op på træer i nærheden.

🤣

11. Sorry. Det er mig der i gang med at klappe sneen af mine træsko. Kæresten bliver pisse sur hvis jeg slæber sneen med indenfor.

12. Det lyder som en nordsjællandsk ræv ud fra dialekten…

Leave a Reply