Der er dog et men:
“Forslaget kan være i strid med Den Europæiske Menneskerettighedskonvention, og regeringen har selv sagt, at den løber en procesrisiko. Justitsministeriet har også vurderet, at forslaget er forbundet med ”betydelig usikkerhed”, i forhold til om det er i strid med konventionen.”
Jeg er helt enig her. Folk der kommer her og vil Danmark. Fint. Ingen problemer.
Så længe de kan assimileres ind i det danske samfund og kultur.
Men ja. Hvis du laver krimminalitet så ved du også hvad du vælger fra: Et liv i Danmark
Jeg har intet imod at smide indvandrere ud af landet, hvis de kommer til Danmark og begår kriminalitet.
Men er de født og opvokset i Danmark, synes jeg vi skal tage ansvar for dem, og i stedet investere mere i vores børn.
Vil lige slå et slag for Michael Schøt, som netop har lavet en NyUgesTale.
5 comments
Der er dog et men:
“Forslaget kan være i strid med Den Europæiske Menneskerettighedskonvention, og regeringen har selv sagt, at den løber en procesrisiko. Justitsministeriet har også vurderet, at forslaget er forbundet med ”betydelig usikkerhed”, i forhold til om det er i strid med konventionen.”
Jeg er helt enig her. Folk der kommer her og vil Danmark. Fint. Ingen problemer.
Så længe de kan assimileres ind i det danske samfund og kultur.
Men ja. Hvis du laver krimminalitet så ved du også hvad du vælger fra: Et liv i Danmark
Jeg har intet imod at smide indvandrere ud af landet, hvis de kommer til Danmark og begår kriminalitet.
Men er de født og opvokset i Danmark, synes jeg vi skal tage ansvar for dem, og i stedet investere mere i vores børn.
Vil lige slå et slag for Michael Schøt, som netop har lavet en NyUgesTale.
Den kan lyttes/ses [her](https://youtu.be/LFVvkwshuYw?si=_CNuMrngsjCkW_q5)
Så det der kommer til at ske:
1) Danmark giver udvisningsdomme.
2) EMK underkender dem og dømmer mod Danmark. Udlændingen bliver
3) Regeringen: “Bare ærgerligt, men hey: Vi blev genvalgt igen på at forsøge at mene noget populært uden at behøve at gøre en skid”