Astrid Lindgrens frågespel för barn. Saknar jag allmänbildning eller är det här helt orimligt svårt? — VillainAnderson Tags:Sweden 5 comments Känns lite som att det är designat som om du precis sträcktittat på alla filmerna och tar ett minnestest efteråt 1. Björn 2. Ingen aning 3. Jonas (tror jag) 4. Morsan och farsan 5. Den här var fan omöjlig. 1. Vet inte 2. Tommy fick en kniv. Annika en brosch eller snäcka? 3. Vet ej 4. Vet ej 5. Pippis pappa till prusiliskan efter en het natt? 1. Treddy. 2. Svinkoppor 3. Redaktörn 4. Frukost och Middag. 5. Astrid, till nåt barn som bara ville få sin bok signerad. 1. Björn. 2. Tommy fick en kniv, Annika en ring. 3. Jonas. 4. Morsan och Farsan. 5. Ronja (hennes och Birkas familjer var inte vänner) Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Känns lite som att det är designat som om du precis sträcktittat på alla filmerna och tar ett minnestest efteråt
1. Vet inte 2. Tommy fick en kniv. Annika en brosch eller snäcka? 3. Vet ej 4. Vet ej 5. Pippis pappa till prusiliskan efter en het natt?
1. Treddy. 2. Svinkoppor 3. Redaktörn 4. Frukost och Middag. 5. Astrid, till nåt barn som bara ville få sin bok signerad.
1. Björn. 2. Tommy fick en kniv, Annika en ring. 3. Jonas. 4. Morsan och Farsan. 5. Ronja (hennes och Birkas familjer var inte vänner)
5 comments
Känns lite som att det är designat som om du precis sträcktittat på alla filmerna och tar ett minnestest efteråt
1. Björn
2. Ingen aning
3. Jonas (tror jag)
4. Morsan och farsan
5. Den här var fan omöjlig.
1. Vet inte
2. Tommy fick en kniv. Annika en brosch eller snäcka?
3. Vet ej
4. Vet ej
5. Pippis pappa till prusiliskan efter en het natt?
1. Treddy.
2. Svinkoppor
3. Redaktörn
4. Frukost och Middag.
5. Astrid, till nåt barn som bara ville få sin bok signerad.
1. Björn.
2. Tommy fick en kniv, Annika en ring.
3. Jonas.
4. Morsan och Farsan.
5. Ronja (hennes och Birkas familjer var inte vänner)