Holder på å lese gjennom teksten.
Det er korte setninger, intim stil, ekstremt mye planlegging for hvor og når de skal møtes. Kaller hverandre Love. Hun virker som en forelska 18 åring.
Dette er korrespondanse hun -ikke- har delt med mannen sin, for å si det slik. Man må være helt uerfaren for ikke å se at dette er to som står i med hverandre.
Men toppen av kransekaka er da hun skriver: See you in Paris!..dette fra en dame som sier 'Paris is good for adultery'. Altså at Paris er bra for utroskap.🤭
Hun drøfter barna, helsetilstanden, depresjoner og operasjoner med ham, men ingenting om ektemannen. Det er så affære prat sommdet kan bli. MASSE prat for å få til å møtes, ingen snakk om hva de skal gjøre eller diskutere. 😍
Eneste jeg lurer på in skrivende stund er:
-
Hvem er LI som Mette Marit spør om på Epsteins øy?
-
Hvem er Boris? Hvilken funksjon fyller han?
-
Hvem er denne personen som hun sier fikk henne til å føle seg som den vakreste i verden? Det er ikke Håkon Magnus. Hun måtte ta en røk etterpå tydeligvis.
—
Emergency-Sea5201
7 comments
Boris er han øverst her: [Team – Biomatics Capital](https://biomaticscapital.com/team/)
> Man må være helt uerfaren for ikke å se at dette er to som står i med hverandre
Leser det motsatt jeg. Dette er et kjærlig vennskap. Sykt kleine meldinger, veldig drøyt, men hadde de stått i med hverandre hadde det vært eksplisitt. Var vel en annen melding fra Epstein om at han heller ble med på en trekant med to andre menn enn noe med mette Marit.
Skandinaviske kvinner er bra for ekteskap hevder hun
Samtidig er Paris kjent for et sted for utroskap. Lærte nylig at dette var kjent i redpill verden som et mekka for å knulle kåte skandinaviske kvinner.
Jeg har sagt det lenge og mener det fortsatt at jeg aldri ville giftet meg med en norsk kvinne
Når det er sagt, så er det sykt hva som har forekommet og hun har garantert ligget med han
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålene dine, for jeg har overhodet ikke satt meg inn i saken
Dette er helt sinnsykt kvalmt!! Hun leser at han er en pedofil overgriper og legger på et smiletegn.
>”Of course I want to see you”
I want to puke
Nummer tre kan kanskje være den kjekkeste av Reitan sønnene? Har gått rykter om de før.
du serriøst, nå har jeg slått de andre subsene på lydlløss med de bombardering av dette med all slags fantasi. kom ann… ikke en nye måned med konstant spam om samme subjekt igjen..
Har ikke lest konversationen men ‘Love’ på engelsk kan väre noe man skriver til en när (kvinnelig) venn. Men ‘My love’ är enda mere personlig og kan indikere en dypere kjärlig relasjon.