‘Skriv dine synder i kommentarfeltet’: Folkekirken er nu på TikTok — Mai_maniac Tags:Denmark 6 comments “Hun lægger ud med at indrømme, at hun snød i kirkebanko i onsdags.” Vil nogen som helst hoppe på den? I en hvilken som helst alder? Jeg har haft grimme tanker…. 7 ave mariaer… Helt katolsk Siden hvornår er den danske folkekirke begyndte at fokusere på synd? Jeg har fappet. Og jeg er skidehamrende ligeglad med hvad du mener om det, din syge lurer-frans! Tik-tok er solgt til en super zionist og er nu mere udsat for censur end da det var ejet af kinesere. Folkekirken er endnu engang helt galt på den Jeg havde sex før ægteskabet. Jeg har ofte arbejdet om søndagen. Jeg har spist blodpølse. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
“Hun lægger ud med at indrømme, at hun snød i kirkebanko i onsdags.” Vil nogen som helst hoppe på den? I en hvilken som helst alder?
Tik-tok er solgt til en super zionist og er nu mere udsat for censur end da det var ejet af kinesere. Folkekirken er endnu engang helt galt på den
6 comments
“Hun lægger ud med at indrømme, at hun snød i kirkebanko i onsdags.”
Vil nogen som helst hoppe på den? I en hvilken som helst alder?
Jeg har haft grimme tanker…. 7 ave mariaer…
Helt katolsk
Siden hvornår er den danske folkekirke begyndte at fokusere på synd?
Jeg har fappet. Og jeg er skidehamrende ligeglad med hvad du mener om det, din syge lurer-frans!
Tik-tok er solgt til en super zionist og er nu mere udsat for censur end da det var ejet af kinesere. Folkekirken er endnu engang helt galt på den
Jeg havde sex før ægteskabet.
Jeg har ofte arbejdet om søndagen.
Jeg har spist blodpølse.