Mine tre børn og jeg var i biffen i eftermiddags for at se "Da Mumbo Jumbo blev kæmpestor". Absolut top stjerner herfra!

Men prisen…hold da op…

4 x biografbilletter, 3 x popcorn, 3 x lille sodavand og 1 kaffe. Pris i alt 902 kr (!!!)

Som man kan se på mit tilføjede foto var vi de eneste fire gæster. Havde jeg på forhånd vist, hvad det kostede, var vi muligvis også blevet hjemme.

Tak for kaffe, siger jeg bare, den står på havregrød resten af måneden 😳

DasMan_MasManDas

17 comments
  1. Jeg tager ikke i biografen mere pga. prisen. Det er simpelthen vanvittigt så dyrt det er blevet

2. At gå i biografen er kun for de særligt velhavende. Er helt enig i det er blevet SÅ dyrt!!

3. Plejer lige og se reklamer, så smutter jeg igen.

Ps . Køber altid familie billet.

4. Vi tager ikke i biografen mere – og da vi gjorde havde vi ikke råd til slik fra biffen… prisen er en kæmpe deal breaker for os. Da Telia havde bio tirsdag eller sådan noget, var vi i biografen 2 gange om måneden, fordi vi kom i biografen for 100kr begge to.

5. Jeg er studerende og skulle nødig heller tage i biografen – jeg kunne få råd til 3 streaming tjenester i en måned for den pris😵‍💫

6. Og så skal man alligevel slæbes igennem 20 minutters reklamer. Jeg bliver faktisk forarget

7. En kombination af moderne films middelmådighed, streamingtjenester og prisen for at komme ind til det hvide lærred holder nok mennesker væk.

Jeg skal stadig ind og se Dune 3, når den rammer kino, men det er også fordi, at jeg nød 1 og 2. Det er lang tid siden, jeg sidst gik blindt ind og betalte for en ukendt titel.

8. Hvis vi snakker de store biografer, så syntes jeg det er blevet for dyrt. Tager kun i biffen for film der absolut skal ses på et stort lærred. Hvilket efterhånden er skrumpet ind til et par stykker om året.

Og popcorn og sodavand gider jeg ikke engang kigge på.

Vi har en lille lokal bif med ene af frivillige som viser ældre film, der er prisen en anden og der køber jeg altid en soda/snacks for at støtte de lokale initiativer..

9. Alt for høje priser og ingen gode film.

Men nyder da stadig en sjælden gang i mellem at snige mit eget slik ind.

10. Helt enig, har 2 børn og det er også sjældent vi kommer der.

Det er fuldstændig vildt med de priser. Og vores dreng på 12 skulle have voksen billet sidst…

Kan ellers virkelig godt lide at gå i biografen, selvom jeg har godt tv og fuld lyd derhjemme, kan det stadigvæk noget at komme ind i salen med kæmpe lærred.

11. Jeg er enig i at 900 kr lyder af meget, men jeg har også en ide om, at alt med 3 børn giver en heftig pris 🫣

12. Fuldstændig vanvittigt. Det har da ihvertfald lige sat en stopper for min tur i biffen. Hold da op.

13. Det er møg ærgerligt, jeg holder meget af biografen men kan simpelthen ikke retfærdiggøre mere end 2-3 ture om året på grund af prisen

14. Jeg går tit i biografen

Men ja, det kan kun rigtigt betale sig med abbonoment. Jeg køber sjældent popcorn og soda også grundet prisen.
    Ift mængden af mennesker synes jeg det handler om filmen
    4/5 er næsten tomme. Og så er det lige en gang i mellem hvor der er proppet.

Sidder i biffen lige nu med reklamer til Iron Lung og der er proppet, nok også fordi filmen kun går i biffen meget få gange.

Leave a Reply