3 jaar cel voor man die zich tegen jonge vrouwen aanschurkt en masturbeert op openbaar vervoer | VRT NWS: nieuws

EdgarNeverPoo

5 comments
  1. Zo’n mensen zouden ze levenslang (nadat die vrij komt natuurlijk) een enkelband mogen geven. WTF zelf.

2. Zeker terecht, mocht meer zijn. Maar je doet me toch wat wrang denken over de hopen cases van verkrachting en/of pedofilie waar er enkel een straf met uitstel gegeven wordt.

3. De laatste paragraaf vat alles samen:

>Na vergelijkend zendmastonderzoek en een bevraging bij de Dienst Vreemdelingenzaken kon de verdachte geïdentificeerd worden. De beklaagde kon nergens meer worden aangetroffen: hij woonde niet meer op zijn inschrijvingsadres en ook zijn werkgever wist niet waar hij was. Hij liet verstek gaan op zijn proces.

De rechtbank vond de feiten bewezen. Hij werd veroordeeld tot 3 jaar cel en zijn onmiddellijke aanhouding werd bevolen. De studente kreeg 5.138 euro schadevergoeding toegekend. 

Dus een celstraf zonder gevangene, want die is spoorloos, en een schadevergoeding zonder uitbetaling.

4.  5.138 euro, daarvoor wil ik ook wel eens tegen me laten aanschurken! Mooi bedrag, zo’n aanschurkpremie.

Leave a Reply