Danskere tordner mod DAO: – Det sejler fuldstændig

RisOgKylling

7 comments
  1. Jeg vil bare sige at DAO var dårlige længe før de overtog breve.

Men de er fandeme hurtige når de virker.

2. Jeg kan godt se at det nok er lidt af en mundfuld at overtage det hele på én gang og at logistikken lige skal op i omdrejninger, lidt forsinkelser må være fair, men at det tager 2-3 uger at levere et ekspressbrev er sgu alligevel at stramme den lidt. Det var i hvert fald hvad det tog for det ene brev jeg har sendt og jeg kan se at flere andre har haft samme oplevelse med nogle ugers leveringstid.

Jeg benytter GLS og sender som pakke, også selv om det koster ekstra og kunne sendes som brev, indtil der er kommet styr på det hos DAO.

3. DAO smed 4 af mine pakker væk, på 3 måneder cirka, for nogle år tilbage. Dengang var de også elendige. Det er lidt sjovt at PostNord hamres ned, for dem har jeg haft minimale problemer med. 🙃

4. Skulle have et kort leveret. Fik at vide i dag, at mit kort ikke kunne leveres, da min adresse ikke var korrekt (det var den). Så gik der lige 10 dage med det. Nu forsøger de at sende kortet til mit arbejde.

5. DAO har altid været elendige. De skulle aldrig have fået den opgave.

6. Alle på /r/denmark jublede ellers over kapitalismens lyksaligheder da PostNord kastede håndklædet i ringen.

Leave a Reply