Far fik nok, da hans datter måtte spise alene i frostvejr

MissDeconstruction

6 comments
  1. ”Men efter at Nicolai Solberg er gået videre med sine bekymringer til en politiker i byrådet og TV2 Østjylland, er holdningen nu pludselig en anden.”

-Sjovt nok, at man som skoleleder, lige får en anden holdning efter lokalpolitiker og medierne lige kommer ind over også…

2. Det virker fuldstændig latterligt. Vi har også madordning på den skole jeg arbejder på, men eleverne er da fuldstændig frie til at spise deres madpakker i stedet.

Jeg kan slet ikke fatte hvordan de på skolen ikke kan have set at det var en mega dårlig ide.

3. Hvad er det for noget at forbyde børn at have egen mad med i skole og spise med andre. Er de bange for at de andre børn ser hvad hun får og så også vil have egen mad med? Jeg forstår slet ikke baggrunden for det. Det kan godt være at nogen ikke magter at lave madpakke til deres børn og synes det er fedt, men det skal vi andre sgu da ikke straffes for.

4. Hyggeligt med en skoleleder der mobber en enkelt elev og først kommer på andre tanker da faderen går til pressen.

5. Er skolepædagog.

Det er fuldstændig vanvittigt det der.

Pernille Engamo burde ikke have job som skoleleder, når hun direkte dyrker eksklusion på den måde. Om hun følger andre skoler eller ej er underordnet.

Det er virkelig sindsygt, at når staten kommer med tiltag, så skal man bare makke ret, ellers bliver man ekskluderet. Men når staten siger inklusion, skal alle også makke ret. Det er ikke længe siden vi oplevede noget lignede under corona. Mak ret eller skrid.

Det er altså ikke særligt klogt, når man i andre sammenhænge prædiker inklusion og så når det lige passer ens kram, så ekskluderer man dem som ikke lige gider at følge den vanvittige tankegang staten nogle gange har.

Desuden er det langt ude at børnene skal tvinges til at spise vegetarisk, specielt når de prøver at tvinge børnene til at deltage i ordningen, hvis man vil have alle med, så må ordningen naturligvis også tilpasse sig lidt. Giv børnene et valg. Det er jo ikke Nord Korea vi bor i, selv om man nogle gange, specielt de seneste år, godt kan være i tvivl.

Tænker at men den madordning også er en alternativ agenda, som vi ikek bliver oplyst om.

Leave a Reply