Folketingskandidat Gitte Dreier Jacobsen fra Alternativet blev torsdag aften overfaldet efter et valgmøde på Aarhus Ø.
Det oplyser Alternativet til TV2 Østjylland.
Ifølge partiet blev Gitte Dreier Jacobsen forfulgt af flere personer, der råbte af hende og anklagede hende for dyremishandling, da hun forlod stedet.
Situationen eskalerede, og ifølge Alternativet blev hun både slået i maven med en knytnæve og fik sin telefon slået ud af hånden. Politiet blev ifølge vidner tilkaldt og ankom til stedet, hvor de afhørte de involverede parter.
Fuldstændig sindssyg historie.
—
verselinje
7 comments
Kent Nielsen har lagt en video op på Facebook, hvor der tydeligt bliver begået overfald efter godt 6 minutter hvor han og andre forfølger først 1 derefter 3 kvinder. De har et mindreårigt barn med og det er dennes mor der overfalder Gitte. Det er virkelig skummelt, især fordi den er lagt ud som forsvar for der ingen overfald blev begået. Decideret vanvittigt
Jeg har kommenteret ca det samme på selve opslaget, og blev blokeret kort efter, hvilket er ret morsomt. Så meget for dialog går han så alligevel heller ikke ind for.
Åh det er den flok vanvittige hestetosser. Jeg er ikke overrasket, selvom det alligevel er langt ude at de tyr til vold.
Jeg håber at hun kan komme videre fra det her.
Damn. Jeg havde egentlig ikke nogen holdning til molslaboratoriet. Men nu støtter jeg det fuldt ud.
De der Heste aktivister er jo bindegale 🐴
Er der noget film af episoden?
Er der en der har downloaded en kopi af optrinet?
Jeg er på ingen måde enig med alternativets politik og slet ikke rewilding,for dyr bag hegn bliver aldrig vilde og når vi holder dyr bag hegn forpligter det ,de skal fodres og tilses af dyrlæge og smed akkurat som når vi almindelige mennesker holder dyr !
Men når det er sagt har jeg absolut heller intet til over for en klaphat som Kent og dem som følger med ham,det har ingen gang på jord at opføre sig sådan !