Trumps trusler begynner å fremstå mer og mer reelle for hver dag som går. Storbritannias forsvarsminister har sagt at USA ikke får lov til bruke britiske baser til invasjonen. Danske myndigheter virker å ta dette tungt alvorlig.
Jeg tipper Norge og alle EU land kommer til å summarisk fengsle alle amerikanske soldater stasjonert i Europa, og så kreve dem løslatt mot at USA gir Grønland tilbake.
Personlig kommer jeg til å sette studiene til side for å verve meg til militæret. Jeg sørge for å slakte så mange fiender som mulig, da de har våget å angripe våre brødre til sør!
——————————————————————————————————–
Trump's threats are starting to seem more and more real with each passing day. The UK's defense minister has said that the US will not be allowed to use British bases for the invasion. Danish authorities seem to be taking this very seriously.
I'm guessing Norway and all EU countries will summarily imprison all American soldiers stationed in Europe, and then demand their release in exchange for the US returning Greenland.
Personally, I'm going to put my studies aside to enlist in the military. I will make sure to slaughter as many enemies as possible, as they dared to attack our brothers to the south!
—
elvertooo
1 comment
Begynner å tenke på hva norge gjør når han tar Svalbard og Jan meyerb