Folketingskandidat i tumult: – Du skal ikke filme min datter

Internal_Emu7061

9 comments
  1. Selvfølgelig direkte til pædofil-anklagerne, klassisk konspirationsretorik. Tjek hendes computer, siger jeg bare.

2. Sindsygt at de bruger en 11 årig som våben.

Jeg håber der er nogen der laver en underretning.

3. Er det mig, eller er dette valg blevet en bodega med fulde folk der slås, og andre der sidder, pissefulde og praler om alt de de vil gøre?

4. Folketingskandidaten filmer jo damen. De er helt skudt væk, og det er det farlige ved de her konspirationsteoretikere. Ham der filmede er tidligere “rigsleder” i Stram Kurs. Jeg håber at PET af styr på truslerne fra både anti statslige folk, islamister og den ekstreme højrefløj.

5. “Aktivisten” Kent Nielsen. Er det hvad man nu kalder generelle møgdyr på Putins lønningsliste, som løber rundt på gader og stræder for skrigende at chikanere folk mens de filmer?

6. Det jeg ikke helt forstår. Hvorfor gik de ikke tilbage til Generationernes hus og ringede efter en Taxa? Så kunne hele det optrin være undgået?

Det er selvfølgelig ikke i orden det der er sket, men det havde nok været bedre at fjerne sig selv fra konflikten.

Hilsen en professor i bagklogskab /s

7. Nu kan jeg ikke helt se, om dem der filmer og hende der er voldelige er en del af en gruppe, men hvis de er sammen, så er det svært ironisk at blive sur over at blive filmet i den situation.

8. Kan vi ikke blive enige om, at man ikke bare går og tager billeder af eller filmer andres børn, bare fordi man er uenig med eller ikke kan lide forældrene?

Desuden har den “professionelle journalist” aka “aktivisten” lagt en del opslag op på sin side, hvor der spredes en masse ondsindet propaganda, kærlighed til Trump og andre ting som gør, at jeg mener at manden bare bør ties ihjel. Han besidder i hvert fald ikke journalistisk integritet.

9. Ham Kent Nielsen er vidst et ret godt match til Borgernes Parti som han åbenbart samarbejder med. 

Leave a Reply