Blev det någon spelning för Thorsten igår? Någon som vet? — DJ-Lumpfoot Tags:Sweden 5 comments Sorgligt Anledningen till att han reser sig igen är för att han har för ont för att sitta? Tänkte först nån hackat hans konto, men efter lite efterforskningar verkar det som han har/haft missbruk. Hoppas han får den hjälp han behöver. JA VADÅ JAG BEHÖ er miTT MORFIN! Alla hans spelningar är väl inställda sen nån vecka tillbaka? Ser inte bra ut för Thorsten. Gubben är snart 65. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Tänkte först nån hackat hans konto, men efter lite efterforskningar verkar det som han har/haft missbruk. Hoppas han får den hjälp han behöver.
Alla hans spelningar är väl inställda sen nån vecka tillbaka? Ser inte bra ut för Thorsten. Gubben är snart 65.
5 comments
Sorgligt
Anledningen till att han reser sig igen är för att han har för ont för att sitta?
Tänkte först nån hackat hans konto, men efter lite efterforskningar verkar det som han har/haft missbruk. Hoppas han får den hjälp han behöver.
JA VADÅ JAG BEHÖ er miTT MORFIN!
Alla hans spelningar är väl inställda sen nån vecka tillbaka? Ser inte bra ut för Thorsten. Gubben är snart 65.