Aftens største bifald til partilederdebatten blev givet da bølgen af had fra højrefløjen blev sagt i mod. Hvad synes i om debatten i går?

Southern_Ad_534

10 comments
  1. Godt at der blev talt energikrise og sikkerhed, det har jeg savnet i debatten.

2. Fin debat, mange venstreorienterede unge i blandt publikum så det er lidt forventeligt at der bliver klappet her.

3. Så mange højreorientede som var vrede over publikum i går. At DR havde valgt et alt for rødt publikum ind, som nærmest kun klappede af Dragsted og Dyhr.

4. Vi ved allesammen hvad folk der har børn i folkeskolen mener. Så kan der klappes lidt ind i mellem, men det er ren NIMBY.

5. Et stort bifald ændrer jo stadig ikke på der er en for stor kulturforskel og 40% af invandrer i danmark synes Homoseksuelle ikke burde være her.

6. København repræsenterer ikke flertallet i Danmark. Langtfra!

7. “Bølgen af had” ligefrem… jeg hørte dem tale om udvisning af kriminelle udlændinge. Selv Pia Olsen Dyhr er med på den.

8. Er der virkelig nogen mennesker der ret faktisk ser det skidt…?!

9. Det er helt ikke overraskende, eftersom Pelle var på hjemmebane. Mon ikke bifalder havde været mere afmålt, hvis debatten havde fundet sted i provinsen. Jeg tror i øvrigt ikke at de som stemmer et stykke til højre, betaler for t deltage i et sådan arrangement i samme omfang.

Leave a Reply