Åker buss och undrar vad detta gula objekt används till, med reservation för undermålig bild att analysera. — Remarkable_Muscle123 Tags:Sweden 10 comments Ser ut som sån där bromskloss man sätter under däcket för att förhindra att fordonet rullar oavsiktligt. Ser ut som en stopkloss du sätter under hjulet för motverka att bussen rullar, t.ex. vid däckbyte. Nu ser jag inte exakt, mer det ser ut som stoppklossar för hjulen, t.ex parkera i brant backe så sätter du de för hjulen Bananhållare Det är en stoppkloss för att sätta under hjulen på bussar, bra när man står i backe som tidigare personer sagt. Dessa används även på lastbilar Panflöjt. Om bussen hamnar i vattnet så drar man fram den där för att ha som markeringsboj så att man vid bärgning ser var man ska bärga. Allt är en buttplug om man vågar Varför svarar 5 olika personer samma sak? Ser ingen att svaret redan skrivits ut 4 gånger innan? Är ingen expert, men det ser ut som någon typ av mojäng eller pryl. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Ser ut som sån där bromskloss man sätter under däcket för att förhindra att fordonet rullar oavsiktligt.
Nu ser jag inte exakt, mer det ser ut som stoppklossar för hjulen, t.ex parkera i brant backe så sätter du de för hjulen
Det är en stoppkloss för att sätta under hjulen på bussar, bra när man står i backe som tidigare personer sagt. Dessa används även på lastbilar
Om bussen hamnar i vattnet så drar man fram den där för att ha som markeringsboj så att man vid bärgning ser var man ska bärga.
10 comments
Ser ut som sån där bromskloss man sätter under däcket för att förhindra att fordonet rullar oavsiktligt.
Ser ut som en stopkloss du sätter under hjulet för motverka att bussen rullar, t.ex. vid däckbyte.
Nu ser jag inte exakt, mer det ser ut som stoppklossar för hjulen, t.ex parkera i brant backe så sätter du de för hjulen
Bananhållare
Det är en stoppkloss för att sätta under hjulen på bussar, bra när man står i backe som tidigare personer sagt. Dessa används även på lastbilar
Panflöjt.
Om bussen hamnar i vattnet så drar man fram den där för att ha som markeringsboj så att man vid bärgning ser var man ska bärga.
Allt är en buttplug om man vågar
Varför svarar 5 olika personer samma sak? Ser ingen att svaret redan skrivits ut 4 gånger innan?
Är ingen expert, men det ser ut som någon typ av mojäng eller pryl.