Zoek de bpost ophaalpunten in jouw buurt even op en bekijk wat het beste in de buurt komt?
Omslachtig, maar ik krijg er ook niet veel van gemaakt.
Naar bpost bellen en vragen waar uw pakje is? Ale het is maar een idee he….
Ik dacht horecazaak..
Bellen en vragen waar “hereatars” is
Horeca tools?
Hexca tals?
Ik wil niet te snel oordelen maar die schrijft alsof die zijn vingers eens gaat breken.
Horecatools?
Horecatools?
Mag ik even opmerken dat het “Wat DE fuck” is. Komt van “what the fuck…”. Dank u.
Hercataels?
Is toch Herentals. Is idd lelijk geschreven maar ik haal het er direct uit. Ik hoop voor jou dat het het postkantoor is in Herentals want anders heb je een groot probleem. En hoezo is de barcode niet leesbaar ? Gewoon eens scannen met je gsm als de cijfers niet duidelijk zijn
Excuseer. Het is postpersoon.
Horecatools?
Laat ChatGPT of Gemini het lezen voor u
Hoeravader
Horecatotaal in Brugge 😅
I also read Herentals.
Gewoon naar je dichts bijzijnde postpunt gaan en ze dat briefje tonen. Met de barcode die erop staat kunnen ze je perfect zeggen waar et ligt
Horeca Foods Brugge? Anders mogelijk Horeca Totaal?
23 comments
Ik gok Herentals
Als ik wat afstand neem zie ik ook Herentals
Zoek de bpost ophaalpunten in jouw buurt even op en bekijk wat het beste in de buurt komt?
Omslachtig, maar ik krijg er ook niet veel van gemaakt.
Naar bpost bellen en vragen waar uw pakje is? Ale het is maar een idee he….
Ik dacht horecazaak..
Bellen en vragen waar “hereatars” is
Horeca tools?
Hexca tals?
Ik wil niet te snel oordelen maar die schrijft alsof die zijn vingers eens gaat breken.
Horecatools?
Horecatools?
Mag ik even opmerken dat het “Wat DE fuck” is. Komt van “what the fuck…”. Dank u.
Hercataels?
Is toch Herentals. Is idd lelijk geschreven maar ik haal het er direct uit. Ik hoop voor jou dat het het postkantoor is in Herentals want anders heb je een groot probleem. En hoezo is de barcode niet leesbaar ? Gewoon eens scannen met je gsm als de cijfers niet duidelijk zijn
Excuseer. Het is postpersoon.
Horecatools?
Laat ChatGPT of Gemini het lezen voor u
Hoeravader
Horecatotaal in Brugge 😅
I also read Herentals.
Gewoon naar je dichts bijzijnde postpunt gaan en ze dat briefje tonen. Met de barcode die erop staat kunnen ze je perfect zeggen waar et ligt
Horeca Foods Brugge? Anders mogelijk Horeca Totaal?
OSSEBOLLE O.
STOP DE TIJD ⏰
Hoera Troela?
Hoeratools