Var tredje har fått en varning för missad dopningskontroll: ”En daglig oro” — FlowersPaintings Tags:Sweden 2 comments >Få idrottare har pratat öppet om att de fått varningar för missade dopningskontroller. >Men i den enkät som SVT, NRK, Yle och DR skickat ut svarar en tredjedel att de fått minst en ”prick”. >– Man skulle ha ett enklare system om man accepterade tracking så att kontrollanter kan dyka upp när som helst, säger Thea Stjernesund. Jag trodde det var så att om man inte hade intyg så fick man inte vara med att tävla…det är väl så det borde vara? Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
>Få idrottare har pratat öppet om att de fått varningar för missade dopningskontroller. >Men i den enkät som SVT, NRK, Yle och DR skickat ut svarar en tredjedel att de fått minst en ”prick”. >– Man skulle ha ett enklare system om man accepterade tracking så att kontrollanter kan dyka upp när som helst, säger Thea Stjernesund.
Jag trodde det var så att om man inte hade intyg så fick man inte vara med att tävla…det är väl så det borde vara?
2 comments
>Få idrottare har pratat öppet om att de fått varningar för missade dopningskontroller.
>Men i den enkät som SVT, NRK, Yle och DR skickat ut svarar en tredjedel att de fått minst en ”prick”.
>– Man skulle ha ett enklare system om man accepterade tracking så att kontrollanter kan dyka upp när som helst, säger Thea Stjernesund.
Jag trodde det var så att om man inte hade intyg så fick man inte vara med att tävla…det är väl så det borde vara?