Tjaba,
Har sett flera som har delat sina hobbyprojekt här så jag tänkte göra detsamma.
Jag har byggt en hemsida där du kan följa, bokmärka och dela kommande filmer, serier, spel etc, för att lösa ett problem som jag har haft hur länge som helst.
När en film släpps på bio eller när en ny serier blir annonserad så vill jag gärna veta när den kommer till streaming tjänster, men det har alltid varit sjukt krångligt att få fram den information, speciellt nu för tiden, när 90% av sökresultaten tar dig till AI genererade artiklar. Jag hatar det.
Min hemsida visar den här information på ett mycket bättre sätt och jag är säker på att andra skulle ha användning för den också. Den har Inga pop-ups, ingen reklam, inga cookies och ingen login.
PS. Det finns en mobilversion men rekommenderar starkt att använda datorn för en mycket bättre upplevelse.
Hoppas ni gillar den och skriv gärna om ni har förbättringsförslag eller hittar buggar.
länk: https://midloop.net/
—
inaco
4 comments
Hade gärna kunnat filtrera för att se filmer som släppts senaste månaden/vecka 🙂 Annars snyggt gjort
Snyggt! Jag har funderat på om det går att göra någon hook till *arr-stacken från liknande tjänster. T.ex Vuniper. Vuniper-utvecklaren var inte intresserad av det dock. Han sitter också och lägger upp allt manuellt där såatte.
Kollade typ 3 grejer, alla säger att dom inte vet vilken straming som sänder.
Marty och peaky t.ex. okej, kommer snart men var?
Gäller detta det svenska utbudet?