Dao angriber PostNord efter overtagelse af brevpost

The_Danish_Dane

6 comments
  1. Det er vel ikke så mærkeligt at post nord ikk vil samarbejde, det burde jo være noget der havde været lavet en aftale omkring igennem staten da det er dem der har stoppet et samarbejde og startet et andet.

2. De prøvede at sende et vredt brev, men det gik tabt i posten.

3. DAO jaja vi er da helt kalr til at levere breve til tiden…………… Blokere PostNord fysisk kundernes postkasser siden det er så svært at få de breve leveret ?

4. > »Her har vi oplevet, at PostNord ikke ville oplyse os, hvem modtageren af forsendelsen er. Det kan eksempelvis være en afføringsprøve til et hospital, hvor der står, at den skal sendes til 6218. Men vi ved ikke, hvem det er, og PostNord har ikke villet oplyse det,« siger Nissen til Politiken.

En overlæge på Riget ville have mig til at udfyldet et spørgeskema og gav mig en retur-konvolut med PostNords “modtager betaler”. Jeg pointerede at det nok ikke var super gyldigt længere, hvor lægen var lidt “det må de selv finde ud af”.

Så kan godt se det fra DAOs synspunkt, men det er måske også lidt kunderne der lige skal huske at få opdateret deres kontrakter.

Kørte i øvrigt selv ind med det spørgeskema, skulle dælme ikke tage nogen chance.

5. DAO var forkæmper for overtagelsen af brev driften, jeg har intet sympati for deres dårlige planlægning

6. dao bortkommede en indkaldelse til operation som en person havde ventet på et halvt år. … Kun fordi vi ringede og rykkede hospitalet fik vi besked.

Leave a Reply