Politikere fik gratis billetter til EM-finalen

DET_SWAT

10 comments
  1. Der skal være de samme regler for embedsmænd som for politikere: du må ikke modtage gaver, medmindre det er under bagatelgrænsen. Og det er en håndbold billet til en EM finale ikke.

2. Gad vide om andre politikere også fik det undervejs i turneringen. Både vores skatteminister og SF’eren Signe Munk var dernede

3. Vi spiller finalen i EM i håndbold, det er da meget normalt at toppen af vores regering og folkevalgte deltager. Det er svært at se hvorfor det skulle få nogen opad stolen.

4. Hold nu kæft med den der gule misundelse. Jeg tør godt vædde på, at alle de der hyler op, overhovedet ikke interesserer sig en skidt for håndbold. De SKAL bare have noget at haveondt i røven over…

5. Helt enig med at stats- og kulturministeren skal selvfølgelig inviteres, men resten bør takke nej.
    De bliver jo netop ikke inviteret fordi de dejlige mennesker at være sammen, men fordi de har indflydelse.

6. Korruption er noget, der skal tages meget alvorligt – og der er virkelig mange ministre og politikere i de sidste 20-25 år, som for længst burde ha’ mistet deres valgbarhed som følge af de jure eller i hvert fald de facto korruption.

… Men i dette tilfælde har jeg svært ved at se den store risiko, selv om jeg stadig finder det pattebarnsagtigt, at højt betalte fuldtidspolitikere ikke engang selv har betalt for deres personlige fornøjelsestur til Herning.

Leave a Reply