I like these better, larger, taste better and less “empty” 😄
Premium price betalen voor een product en dan nog letterlijk minder krijgen (per ei) dan een wit merk of huismerk. Mensen laat het toch gewoon liggen…
Koop die van de colruyt tegenwoordig. Nie te klagen en best lekker
4 posts in belgium van milka shrinkflation in 4w tijd en mensen blijven het blijkbaar maar kopen (en over klagen)
Ik heb dit jaar speciaal geen milka eitjes gekocht. Genoeg is genoeg. Ik ben geen melkkoe.
Als je een merk koopt voor het merk, omdat het lekker is, maakt dit dan uit als de smaak hetzelfde blijft? Het is altijd al een pak duurder geweest.
Ik heb ze zelf nog nooit gekocht, ik vind die zakjes van Aldi goed genoeg.
Stop godver van ze te kopen ipv van elke week min 2 post over halve eiers.. shiiiiitt
Iemand al gemerkt dat m&ms ook 30% opgeslagen zijn?
11 comments
iT’s JuSt BeCaUsE iT’s A dIfFeReNt FaCtOrY iT’s NoT sHrInKfLaTiOn!
Altijd milka eitjes gekocht, maar dit is de druppel. Ze zijn al de helft zo groot als standaard eitjes, en nu ook nog maar eens half gevuld.
Ik ben bereid wel iets meer te betalen, maar hier doen ze beide, ze verhogen hun prijs en steken er minder in.
Boycotten die handel
They said they are working on fixing it because there new factory doesn’t do it right but they are working on a solution apperantly
https://preview.redd.it/74c0w5wtg6sg1.jpeg?width=1500&format=pjpg&auto=webp&s=d682be26d1e5bec2eba8744cfafdc947510160ee
I like these better, larger, taste better and less “empty” 😄
Premium price betalen voor een product en dan nog letterlijk minder krijgen (per ei) dan een wit merk of huismerk. Mensen laat het toch gewoon liggen…
Koop die van de colruyt tegenwoordig. Nie te klagen en best lekker
4 posts in belgium van milka shrinkflation in 4w tijd en mensen blijven het blijkbaar maar kopen (en over klagen)
Ik heb dit jaar speciaal geen milka eitjes gekocht. Genoeg is genoeg. Ik ben geen melkkoe.
Als je een merk koopt voor het merk, omdat het lekker is, maakt dit dan uit als de smaak hetzelfde blijft? Het is altijd al een pak duurder geweest.
Ik heb ze zelf nog nooit gekocht, ik vind die zakjes van Aldi goed genoeg.
Stop godver van ze te kopen ipv van elke week min 2 post over halve eiers.. shiiiiitt
Iemand al gemerkt dat m&ms ook 30% opgeslagen zijn?
Van 330g naar 250g voor dezelfde prijs.