Danska har lyckats lista ut att vintern faktiskt är den kallaste årstiden i samtliga kommuner!

by Purple_Bus_3063

7 comments
  1. Inte nog med det, de kallar ’höst’ för “efterår” tydligen… Finns ingen hejd på fel på det där språket!

  2. .Vintern är kall och sommaren namnas år. För-år och efter-år. Slug’e di där dansker’a

Comments are closed.