Danska har lyckats lista ut att vintern faktiskt är den kallaste årstiden i samtliga kommuner! by Purple_Bus_3063 Tags:sweden 7 comments Inte nog med det, de kallar ’höst’ för “efterår” tydligen… Finns ingen hejd på fel på det där språket! Hah! Vad håller dom på med där nere Elpriset goes brrrrrr ”Värmer sig med en pölse” Att se sin son ta sina första steg:) .Vintern är kall och sommaren namnas år. För-år och efter-år. Slug’e di där dansker’a “Forår” och “Efterår”… Comments are closed.
Inte nog med det, de kallar ’höst’ för “efterår” tydligen… Finns ingen hejd på fel på det där språket!
7 comments
Inte nog med det, de kallar ’höst’ för “efterår” tydligen… Finns ingen hejd på fel på det där språket!
Hah! Vad håller dom på med där nere
Elpriset goes brrrrrr
”Värmer sig med en pölse”
Att se sin son ta sina första steg:)
.Vintern är kall och sommaren namnas år. För-år och efter-år. Slug’e di där dansker’a
“Forår” och “Efterår”…
Comments are closed.