Hvad skal jeg stemme r/Denmark? Alle partier elsker mig (nogenlunde)

6 comments
  1. Alle partierne har lige lidt interesse i din velfærd, stem blankt… ej joke. Prøv at se på om du kan isolere nogle få partier du kan lide bedst, og undersøg dem nærmere.

Leave a Reply