Polisen manar till hemmajobb – bandvagnar redo för snö Tags:sweden 6 comments Hur många meter skulle det snöa sa de? Plusgrader och snöblask. Blir farligt detta Ser inget jättespännande på väderkartorna. Det ska blåsa en del. Synd då att alla bandvagnsförare sitter och jobbar hemma på grund av polisens uppmaning. Ska åka tåg Stockholm-Skåne imorgon, tror inte jag ska räkna med att det tåget går i tid… Jävla trams. Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
6 comments
Hur många meter skulle det snöa sa de?
Plusgrader och snöblask. Blir farligt detta
Ser inget jättespännande på väderkartorna. Det ska blåsa en del.
Synd då att alla bandvagnsförare sitter och jobbar hemma på grund av polisens uppmaning.
Ska åka tåg Stockholm-Skåne imorgon, tror inte jag ska räkna med att det tåget går i tid…
Jävla trams.