Kæft jeg er glad for jeg ikke skal købe hus, og jeg har tegnet forsigtig halvprocentslån.
Skraldgriner på fastforrentet 1-procents lånsk
Jeg skal købe hus til efteråret 23 forår 24. Krydser fingre for priserne er barberet med 2-300.000kr mere og renten har fundet sig til rette på 3-4%. Tænker det er win/win for førstegangskøbere.
4 comments
Alternativt: Fantastisk år.
Kæft jeg er glad for jeg ikke skal købe hus, og jeg har tegnet forsigtig halvprocentslån.
Skraldgriner på fastforrentet 1-procents lånsk
Jeg skal købe hus til efteråret 23 forår 24. Krydser fingre for priserne er barberet med 2-300.000kr mere og renten har fundet sig til rette på 3-4%. Tænker det er win/win for førstegangskøbere.