13 miljoner kineser i husarrest/karantän, staten levererar hem mat Tags:sweden 5 comments Skulle de protestera mot drakoniska regler skulle komministpartiet som är så mycket mindre farligt än viruset bara sätta in befrielsearmen. Sjukt vilken pli staten har på folket. Läskigt. Man kan få dörren svetsad också så att det blir omöjligt att ta sig ut https://www.cbc.ca/player/play/1703503427818 Kommer snart hit till EU med. Mina vänner i Nederländerna stänger av sina mobiltelefoner för att inte bli besökta av polisen när de umgås. Bra att staten gör det. Är det gratis för kineserna i karantän eller kostar det? Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Skulle de protestera mot drakoniska regler skulle komministpartiet som är så mycket mindre farligt än viruset bara sätta in befrielsearmen.
Man kan få dörren svetsad också så att det blir omöjligt att ta sig ut https://www.cbc.ca/player/play/1703503427818
Kommer snart hit till EU med. Mina vänner i Nederländerna stänger av sina mobiltelefoner för att inte bli besökta av polisen när de umgås.
5 comments
Skulle de protestera mot drakoniska regler skulle komministpartiet som är så mycket mindre farligt än viruset bara sätta in befrielsearmen.
Sjukt vilken pli staten har på folket. Läskigt.
Man kan få dörren svetsad också så att det blir omöjligt att ta sig ut https://www.cbc.ca/player/play/1703503427818
Kommer snart hit till EU med.
Mina vänner i Nederländerna stänger av sina mobiltelefoner för att inte bli besökta av polisen när de umgås.
Bra att staten gör det.
Är det gratis för kineserna i karantän eller kostar det?