De vorige voorstellingen waren in elk geval spectaculair.
‘Opera shockeert zó erg dat achttien bezoekers behandeld moeten worden aan ernstige misselijkheid
Liters bloed en live seks: de nieuwe voorstelling Sancta in de opera van Stuttgart is niet geschikt voor toeschouwers met een zwakke maag. Achttien bezoekers van de show van de Oostenrijkse choreografe Florentina Holzinger voelden zich na afloop zo misselijk dat ze door aanwezige medici behandeld moesten worden. „We adviseren mensen om eerst goed te lezen wat ze kunnen verwachten, voordat ze komen”, zegt een woordvoerder van de opera.’
—
Hour-Initiative-5087
4 comments
Tja, gesubsidieerde kunst van dhimmi’s, voor dhimmi’s.
Het verschil van aanpak met islam en jodendom, uiteraard blijft men daar van af. Ze doen het gewoon in hun broek, daarom zijn het ook dhimmi’s. Zwagerman schreef het 20 jaar geleden al in ‘Hitler in de polder’.
Misschien moet ik eens een bijbel, koran en torah samen in de fik steken om te bewijzen dat ik niet discrimineer.
De katholieke kerk heeft ons eeuwenlang onderdrukt en gekleineerd. Dat hebben moslims of joden nooit gedaan. Dus denk ik dat het ons volste recht is om daar eens goed mee te lachen.
Alle voorstellingen zijn uitverkocht, maar wie weet zullen ze met dank aan de reclame van bisschop Bonny extra voorstellingen inlassen. Ik zou in ieder geval graag gaan