Källa: jag är här och såg det smälla, stort eldklot. Räddningstjänsten bärgar båten just nu.




AugustusLego

5 comments
  1. Visst är det den som går mellan Södermalm och Kungsholmen?

  2. Oj. Det verkar inte som att det ska hända.

    Kom den obemannade räddningstjänsten och tog den till den obemannade verkstaden? Herregud. Den obemannade framtiden ser verkligen lysande ut!

  3. Clickbait, båten är ju kvar och har ju inte ens sjunkit.

    Självkörande båt ryker lite grann i Stockholm

  4. När Riddarfjärden vill vara Hormuzsundet för en stund.

Leave a Reply