I 2028 kommer der direkte tog mellem Danmark og Norge – Hele turen kommer til at tage 14-15 timer og bliver en af Europas længste ruter på skinner. Turen mellem København og Oslo bliver omkring syv timer.
—
RisOgKylling

I 2028 kommer der direkte tog mellem Danmark og Norge – Hele turen kommer til at tage 14-15 timer og bliver en af Europas længste ruter på skinner. Turen mellem København og Oslo bliver omkring syv timer.
—
RisOgKylling
4 comments
Hvad er der nu galt med Oslobåden? Er den ikke fin nok mere? Er fulde norske tjenere ikke længere en fast bestanddel af alle ferieture til Norge?
Etableringen af Kinesisk stil lyntov i Europa kan kun gå for langsomt
Så håber je,g det bliver liggekupe. Der er da ingen som gider sidde i et togsæde i 14 timer.
Damn, først Berlin & Prag, & nu ogå Oslo?
Jeg har længe holdt mig fra togferier specifikt fordi at togskift er en pestilens der hurtigt kan ødelægge en ferie. Tak DSB & DB… Men hvis vi fortsætter med at få flere direkte forbindelser til andre europæiske storbyer, så er jeg personligt tilbøjelig til at droppe flyet fremadrettet.
Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor vi ikke har flere forbindelser i forvejen? Er der en teknisk eller politisk årsag til det?