Idag händer de inte mycket spännande i landet när aftonbladet börjar skriva om oskyldiga bävrar och hästar som har problem 😆 — S0LENS Tags:Sweden 4 comments Hur jävla inkompetent är inte polisen om de misstänkte att det var bävern som satte fast hästen i myren? Skönt att bävern blev rentvådd, jag trodde hela tiden att den var oskyldig! Gärningsmannen visade sig (så klart) vara >!en råtta!< 🤮 Trodde det va referens till Never ending story.. Vad är det här för Mjölbypartistisk propaganda? Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
Hur jävla inkompetent är inte polisen om de misstänkte att det var bävern som satte fast hästen i myren?
Skönt att bävern blev rentvådd, jag trodde hela tiden att den var oskyldig! Gärningsmannen visade sig (så klart) vara >!en råtta!< 🤮
4 comments
Hur jävla inkompetent är inte polisen om de misstänkte att det var bävern som satte fast hästen i myren?
Skönt att bävern blev rentvådd, jag trodde hela tiden att den var oskyldig! Gärningsmannen visade sig (så klart) vara >!en råtta!< 🤮
Trodde det va referens till Never ending story..
Vad är det här för Mjölbypartistisk propaganda?