Formand for Liberal Alliance Ungdom, Tobias Jæger Pagh, er blandt de ungdomspolitikere, der sang med på kontroversielle slagord til en fest i Venstre Ungdoms lokaler 29. januar.
Derfor genopstiller han ikke som formand, når Liberal Alliances Ungdom holder landsmøde til maj.
- Det var ikke mig, der satte sangen på. Jeg havde da nok foretrukket Medina, men nu styrede jeg ikke musikken og det var ikke mig, der startede fællessangen, skriver Tobias Jæger Pagh.
—
Xtrachili64
10 comments
… Nej nej der er da ikke problemer med de unge borgerlige mennesker.
https://politiken.dk/danmark/art8621432/Partileder-r%C3%A5ber-Sieg-Heil-p%C3%A5-bar
Ufatteligt at der findes folk der stemmer på nynazister på coke
> Det giver et forkert indtryk af, hvem jeg er som person
Hvorfor bliver det her altid sagt når man har gjort i nælderne? Hans handlinger er vel en del af den person han er. Han ved jo uden tvivl godt hvad han har sunget med på, det er ikke noget han bagefter har fundet ud af og tænkt “hov ej det vidste jeg ikke”.
Wow er hele højrefløjen bare gennemsyret af nazisme? Vi ser virkeligt nogle vilde afsløringer her i de seneste par dage. Det viser i hvert fald bare en endnu større vigtighed for at denne fløj ikke får politisk magt efter valget.
Og kommentaren om at det ikke er ham der styrede musikken er virkeligt mystisk. Skal man synge med hvis folk spiller nazimusik?
Borgerlig = idiot.
Skræmende men MAGA er kommet til DK, Jeg troede aldrig jeg skulle savne de gamle borgerlige. Kom tilbage Bertel og Bent !
“jeg var bare ukritisk medløber uden eget moralkompas” – giv ikke op kiddo, du har lige det der skal til for at blive minister en dag
Liberale my ass..
Cocaine is a hell of a drug
Er det ikke lidt langt ude? Kan ikke lige se hvad nazi der er ved det?