Persoonlijk erger ik mij enorm aan mensen zoals Wouter. Volgens mij beseft hij niet dat zijn acties alleen irritatie opwekken bij mensen en niet de bezorgdheid om het klimaat versterken.
—
Wonderful_Hold_6986

Persoonlijk erger ik mij enorm aan mensen zoals Wouter. Volgens mij beseft hij niet dat zijn acties alleen irritatie opwekken bij mensen en niet de bezorgdheid om het klimaat versterken.
—
Wonderful_Hold_6986
7 comments
>alleen irritatie opwekken bij mensen
Niet enkel dit, maar andere mensen hun leven in gevaar brent. Als aandacht naar de actie gaat en niet naar “de klacht”, dan is je actie sowieso al niet geslaagd.
Vandaar zoveel meer respect voor WWF dan voor Greenpeace.
‘t is niet omdat ‘m bij u irritatie opwekt dat ge in naam van alle mensen moet spreken..
persoonlijk erger ik mij ongelooflijk aan wielerkoersen omdat ze ontzettend veel hinder veroorzaken, ontzettend vervuilend zijn en het winstmodel ervan vooral gericht is op inzetten om mensen hun verslavingsgevoeligheid.
Die mens vergelijkt zichzelf met Rosa Parks, dat zegt genoeg.
Geef maar een celstraf, opzettelijk mensen fysiek letsel toebrengen is een ernstig misdrijf en ja, als je midden op een klinkerstrook voor een aanstormend peleton in de finale van een prof-koers neer gaat zitten, dan weet je dat dit de gevolgen zullen zijn. Laat hem maar een tijdje op de grond gaan slapen in een 19e eeuwse gevangenis.
Wat een held zeg!
Minst aggresieve klimaatactivist